Hodnocení obchodu
DS
Dominik Stříž
Jeste jsem nezazil,aby obchod psal zakaznikovi vytykaci mail,ze si dovolil zrusit objednavku,tady bych si nekoupil ani tkanicky do bot,nedoporucuju!!
(Administrátor)
Dobrý den,
objednal jste si přilbu na osobní odběr, druhý pracovní den po objednání byla přilba doručena na prodejnu a na email, ve kterém jsme Vás zvaly, aby jste si přilbu přišel vyzkoušet, jste odpověděl, že jste si stejnou koupil jinde, načež jsme jen velice slušně odpověděli, že je škoda, že jste nás o tom neinformoval dřív, nemuseli jsme přilbu objednávat.
Mrzí nás, jestli se Vás to dotklo, ale věřte tomu, že žádný obchod z takových objednávek nemá radost.
To jistě chápete.
S pozdravem,
Marián Josefík
BB
Bronislav Bauer
Nadmíru spokojen,
velmi vstřícný přístup. V obchodě poradí i s drobnostmi.
VD
Václav Davídek
Jak komunikace obchodu, tak i zakoupene zbozi klaplo na jednicku
ZN
Zdeněk Němec
Spokojen ...
JP
Jiří PETR
Vstricnost, kvalitni poradenstvi
KB
Karel Borovička
KB
Karel Borovička
Souper
ZS
Zdeněk Staněk
ZZ
Zlatka Zemanová
příjemná a vstřícná obsluha
DK
Dušan Klusák
Vstřícné, rychlé jednání velká ochota ????
Za mě pět hvězdiček.
IZ
Ivo Zdvořáček
VF
Vítek Fiala
Spokojenost ... nemám co bych vytknul.
Ochota a rychlost při servisu přehazovačky .Platba až po odzkoušení.Velice ochotný pán.
MS
Miloš Sysel
Velmi. Ochota, maximální vstřícnost. Doporučuji všemi deseti.
DB
Dušan Balák
Objednal jsem po telefonu součástku. Byla mě sdělena cena 139,-. Když přišel potvrzovací mail, byla najednou cena 220,-. Po komunikaci s obchodem mě bylo sděleno, že se prodejce "přehlídnul" o řádek. Nechápu, proč se mě neozval, že cena byla špatná, jestli s novou cenou souhlasím. Takhle mě to přijde jako šmelina, kdybych si potvrzovací mail nepřečetl celý, objednal bych si zboží, které jde koupit na jiných e-shopech 3x levněji. Je to má první zkušenost s obchodem, raději budu chodit nakupovat jinam.
MJ
Marián Josefík
(Administrátor)
Dobrý den pane Balák, volal jste mi v době polední pauzy, ve chvíli kdy jsem dojídal oběd s tím, že potřebujete koupit volnoběžku.
Slíbil jsem Vám že se ozvu, hned jak přijdu na prodejnu.
Volal jsem asi za dvacet minut, bohužel jsem Vám opravdu řekl do telefonu špatnou cenu, což jsem zjistil při vytváření objednávky, o další chvíli později.
Jelikož se cena lišila o 81 kč, usoudil jsem, že je zbytečné telefonovat, protože jsem v tu chvíli odesílal email se shrnutím objednávky, kde byla uvedena i cena.
Bohužel není v mých silách odhadnout jaké komunikaci dává zákazník přednost. Obecně mám zažito, že pokud se jedná o nějakou změnu s nižší částkou v řádech desítek korun, netelefonuji.
Někomu je v takovém případě příjemnější email, jinému telefon. To se ale bohužel nedá odhadnout.
Takže nemáte pravdu že jsme se neozvaly. Informaci o ceně jste dostal emailem.
Co se týče ceny, je možné že když se budete snažit, za 70 kč seženete volnoběžku v kvalitě která bude odpovídat ceně. Mým cílem není prodávat za každou cenu to nejlevnější zboží.
S pozdravem,
Marián Josefík
JŘ
Jaroslav Řezníček
Dnes byl provedený servis u mého kola Pells.
Moje hodnocení pro ostatní?
Nehledejte jinde a dojeďte do Cykloportu - maximální spokojenost s rychlým a kvalitním servisem.
Nakonec mě potěšila i velmi příznivá cena.
J
Jiří
S vyřízením mé objednávky jsem moc spokojen. Po dlouhém shánění odpovídajících blatníků na elektrokolo až tento obchod splnil můj požadavek. Byl dodržen přesně i telefonický slib kdy bude dodáno objednané zboží. Dle mých zkušeností mohu obchod jednoznačně doporučit.
P
Petr
Rychlé vyřízení ,velmi doporučuji